ΑρχικήΑριστερό ΕξτρέμΗ κρεατοφαγία μπορεί να θεραπεύσει τη φλεγμονώδη νόσο του εντέρου

Η κρεατοφαγία μπορεί να θεραπεύσει τη φλεγμονώδη νόσο του εντέρου

2 λεπτά ανάγνωσης

Επιστημονική μελέτη έδειξε τις επιδράσεις της κρεατοφαγίας στη φλεγμονώδη νόσο του εντέρου και στην ελκώδη κολίτιδα.

Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Frontiers Nutrition στις 2.9.2024, με τίτλο: Case report: Carnivore–ketogenic diet for the treatment of inflammatory bowel disease: a case series of 10 patients.

- Advertisement -

Η μελέτη έδειξε οτι η κρεατοφαγία είχε θετική επίδραση στους ασθενείς με φλεγμονώδη νόσο του εντέρου (Inflammatory Bowel Disease).

Οι συγγραφείς καταλήγουν στο εξής συμπέρασμα: οι ασθενείς βρήκαν την διατροφή που βασίζεται στην κρεατοφαγία πιο ευχάριστη και με θετική επίδραση στην ποιότητα της ζωής τους!

- Advertisement -

“Carnivore diet & IBD: “clinical improvements were universal [improvement between 72-165 points on the IBDQ]. Patients’ diets comprised mostly meat, eggs & animal fats. Patients report their diets are pleasurable, sustainable & unequivocally enhance their quality of life”.

Οι ερευνητές καταλήγουν στο συμπέρασμα πως οι κετογονικές δίαιτες και διατροφή που περιλαμβάνει κρέας υπόσχονται θεραπεία της φλεγμονώδους νόσου του εντέρου, συμπεριλαμβανομένης της ελκώδους κολίτιδας και της νόσου του Crohn. Αυτές οι περιπτώσεις είναι σύμφωνες με την κλινική βιβλιογραφία που δείχνει μια αντίστροφη συσχέτιση μεταξύ των επιπέδων της εντερικής κετόνης και της δραστηριότητας της IBD, καθώς και των θεραπευτικών επιδράσεων των δίαιτων χαμηλής αποβολής υπολειμμάτων στον μεταβολισμό της μικροχλωρίδας του παχέος εντέρου.

Η ανοησία του Nutriscore - Cibum.gr
*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, στο Τμήμα των  Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ (UL) στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.

Email: funfood16@gmail.com

Twitter: @yanzabet

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα