ΑρχικήΑριστερό ΕξτρέμΗ ευεργετική επίδραση του κακάο και της μαύρης σοκολάτας

Η ευεργετική επίδραση του κακάο και της μαύρης σοκολάτας

2 λεπτά ανάγνωσης

Μελέτη για την επίδραση της κατανάλωσης κακάο για πάνω από 2 εβδομάδες

Σε μια πρόσφατη συστηματική επισκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με το κακάο και την μαύρη σοκολάτα που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Foods με τίτλο Effect of Cocoa Beverage and Dark Chocolate Consumption on Blood Pressure in Those with Normal and Elevated Blood Pressure: A Systematic Review and Meta-Analysis.

- Advertisement -

Οι συγγραφείς μελέτησαν την επίδραση της κατανάλωσης κακάο για πάνω από 2 εβδομάδες.

Οι ερευνητές εστιάστηκαν σε ανθρώπους με ομαλή ή αυξημένη συστολική πίεση αίματος (>130 mm Hg). Κατανάλωση κακάο ή μαύρης σοκολάτας για πάνω από 2 εβδομάδες είχε ως αποτέλεσμα την μείωση τόσο της διασταλτικής όσο και της συστολικής πίεσης. Ακόμα πιο έντονα θετική μείωση είχε η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας. Οι συγγραφείς προτείνουν ημερήσια κατανάλωση φλαβανολών πάνω από 900 mg.

- Advertisement -
ioannis zabetakis
*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, Πρόεδρος του τμήματος Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.

Email: ioannis.zabetakis@ul.ie

Twitter: @yanzabet

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα