ΑρχικήΑριστερό ΕξτρέμΗ διατροφική αξία του Ελληνικού γιαουρτιού

Η διατροφική αξία του Ελληνικού γιαουρτιού

2 λεπτά ανάγνωσης

Το γιαούρτι μπορεί να ενισχύσει τον κορεσμό και μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση της ενεργειακής πρόσληψης.

Ένα εξαιρετικό site για το γιαούρτι είναι το https://www.yogurtinnutrition.com/

- Advertisement -

Διάβασα εκεί μια ενδιαφέρουσα είδηση σχετικά με το Ελληνικό γιαούρτι: Σε μια μελέτη σε παιδιά και εφήβους (9-14 ετών), το Ελληνικό γιαούρτι πλήρους λιπαρών μειώνουν περισσότερο την πείνα σε σχέση με το Light γιαούρτι.

Τα πιο σημαντικά ευρήματα του λινκ είναι τα παρακάτω:

- Advertisement -

Η κατανάλωση γιαουρτιού μειώνει το αίσθημα της πείνας περισσότερο από άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα
Μεγαλύτερη καταστολή της όρεξης παρατηρείται με το γιαούρτι σε σχέση με άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα. Ωστόσο, παρόμοια καταστολή της όρεξης και επακόλουθη πρόσληψη τροφής επιτεύχθηκε μετά την κατανάλωση ελληνικού γιαουρτιού ή ενός προϊόντος με βάση την καλλιέργεια καρύδας για πρωινό.

  • Η πείνα ήταν κατά 8% χαμηλότερη όταν οι συμμετέχοντες κατανάλωναν γιαούρτι ως πρωινό σνακ από ό,τι όταν έτρωγαν μια μερίδα τυριού που αντιστοιχούσε στο ενεργειακό περιεχόμενο και τον όγκο.
  • Σε μια μελέτη, η πείνα ήταν 10% χαμηλότερη μετά από ένα σνακ γιαουρτιού από ό,τι μετά από μια αντίστοιχη μερίδα γάλακτος και 8% χαμηλότερη σε σύγκριση με μια αντίστοιχη μερίδα τυριού.
  • Σε μια άλλη μελέτη, η όρεξη και η επακόλουθη ενεργειακή πρόσληψη μειώθηκαν περισσότερο μετά από γιαούρτι και τυρί, αλλά μόνο το γιαούρτι μείωσε την όρεξη περισσότερο από το γάλα σε νεαρούς ενήλικες (ηλικίας 20-30 ετών).
  • Σε μια μελέτη σε παιδιά (ηλικίας 9-14 ετών), τα σνακ με ελληνικό γιαούρτι και τυρί μείωσαν τη μέση όρεξη σε σύγκριση με ένα σνακ με γάλα χαμηλών λιπαρών.
Η ανοησία του Nutriscore - Cibum.gr
*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, στο Τμήμα των  Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ (UL) στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.

Email: funfood16@gmail.com

Twitter: @yanzabet

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα