ΑρχικήΑριστερό ΕξτρέμΓιατί πρέπει να δούμε σοβαρά τη δημιουργία λειτουργικών τροφίμων με προσθήκη βιταμίνης...

Γιατί πρέπει να δούμε σοβαρά τη δημιουργία λειτουργικών τροφίμων με προσθήκη βιταμίνης D

2 λεπτά ανάγνωσης

Του Γιάννη Ζαμπετάκη*

Ισραηλινοί ερευνητές ανακοίνωσαν πριν από λίγες μέρες ότι η βιταμίνη D μπορεί να μας προστατέψει από τον ιό Covid-19. Eρευνητές από το Πανεπιστήμιο του Bar Ilan και το Galilee Medical Center ανακοίνωσαν ότι η βιταμίνη D μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα του ιού και επίσης μπορούν να προβλέψουν σε τι βαθμό οι άνθρωποι θα νοσήσουν ελέγχοντας μόνο την ηλικία τους και τα επίπεδα της βιταμίνης D στο αίμα τους.

- Advertisement -

Η μελέτη αυτή διεξήχθη στα δύο πρώτα κύματα του ιού στο Ισραήλ και δείχνει με τον πλέον εμπεριστατωμένο τρόπο πώς η λιποδιαλυτή βιταμίνη D μπορεί να μας προστατέψει, συμπληρωματικά με τα εμβόλια, από το να νοσήσουμε βαριά από τον κωρονοϊό.

Συνεπώς, σε επίπεδο παραγωγής, θα ήταν χρήσιμο να δούμε αν στα τρόφιμα που παράγουμε μπορούμε να προσθέσουμε αυτήν την βιταμίνη (π.χ. βούτυρα και μαργαρίνες). Και ως καταναλωτές, ας ελέγξουμε τα επίπεδα της βιταμίνης D στο αίμα μας και αν είναι χαμηλά, ας εμπλουτίσουμε την διατροφή μας με τρόφιμα που περιέχουν αυτή την βιταμίνη.

- Advertisement -

Πιο πολλά για την βιταμίνη D και τον Covid-19, μπορείτε να διαβάσετε εδώ και εδώ

ioannis zabetakis
*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, Πρόεδρος του τμήματος Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα