ΑρχικήΟικιακάVEGANism1 στους 10 κρεατοφάγους ταΐζει τα κατοικίδιά του, με τροφή φυτικής προέλευσης

1 στους 10 κρεατοφάγους ταΐζει τα κατοικίδιά του, με τροφή φυτικής προέλευσης

2 λεπτά ανάγνωσης

Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι – όχι μόνο vegan, αλλά και 1 στους 10 κρεατοφάγους – ταΐζουν τα ζώα συντροφιάς τους με τροφή φυτικής προέλευσης, όπως προκύπτει από μια νέα έρευνα.

Η έρευνα είναι το αποτέλεσμα μιας συνεργασίας μεταξύ της ProVeg International, της Innova Market Insights και ερευνητών από το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης και το Πανεπιστήμιο της Γάνδης.

- Advertisement -

Στόχος τους ήταν να κατανοήσουν καλύτερα τη στάση των Ευρωπαίων καταναλωτών απέναντι στα τρόφιμα φυτικής προέλευσης, με ιδιαίτερη έμφαση στη flexitarian διατροφή. Ο όρος «flexitarianism» αναφέρεται σε εκείνους που τρώνε σε μεγάλο βαθμό φυτικής προέλευσης, αλλά περιστασιακά καταναλώνουν ζωικά προϊόντα.

Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότερα από 7.500 άτομα, προερχόμενα από 10 ευρωπαϊκές χώρες. Αυτές ήταν η Αυστρία, η Δανία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Ρουμανία, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

- Advertisement -

Το μεγαλύτερο μέρος (57%) του δείγματος είχε ένα ζώο στο σπίτι με τους χορτοφάγους να είναι πιο πιθανό να έχουν κατοικίδιο σε αντίθεση με τους vegan.

Από τους vegans που είχαν ένα ζώο συντροφιάς, περισσότερο από το ένα τρίτο (34%) τάιζαν τα κατοικίδια ζώα τους με φυτική διατροφή.

Το 24% των pescatarians (όσοι τρώνε ψάρια, αλλά όχι άλλα είδη κρέατος) τάιζαν τα κατοικίδια ζώα τους με τροφή φυτικής προέλευσης, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των χορτοφάγων ήταν 17%, των flexitarians 14% των και τέλος, των κρεατοφάγων ήταν 9%.

Μια πρόσφατα δημοσιευμένη έκθεση αποκαλύπτει ότι η αγορά vegan τροφών για κατοικίδια πρόκειται να φτάσει τα 15.651,22 εκατομμύρια δολάρια έως το 2028, αριθμός που μεταφράζεται σε σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξη (CAGR) 7,7% από φέτος μέχρι τότε.

Πηγή: plantbasednews.org

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα