ΑρχικήΑριστερό ΕξτρέμΗ απάτη των ωμέγα-3

Η απάτη των ωμέγα-3

2 λεπτά ανάγνωσης

Κυνηγώντας την αλήθεια…

Η αμφισβήτηση των καρδιοπροστατευτικών δράσεων των ωμέγα-3 ξεκίνησε μετά από μια δημοσίευση-σταθμό το 2012 μιας Ελληνικής ερευνητικής ομάδας με τίτλο: “Association between omega-3 fatty acid supplementation and risk of major cardiovascular disease events: a systematic review and meta-analysis” όπου οι συγγραφείς του άρθρου από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο των Ιωαννίνων συμπεραίνουν ότι τα ωμέγα-3 δεν σχετίζονται με μικρότερο ρίσκο θνησιμότητας, καρδιαγγειακών θανάτων ή εγκεφαλικού επεισοδίου.

- Advertisement -

Τώρα που μας τελείωσε το “παραμύθι” ότι τα ωμέγα-3 μειώνουν το καρδιαγγειακό ρίσκο… όπως διαβάσατε εδώ νέες εφαρμογές ψάχνουν να βρουν οι “γνωστοί άγνωστοι” (βλ. Philip Calder)!

Omega-3 Futures in Aquaculture: Exploring the Supply and Demands for Long-Chain Omega-3 Essential Fatty Acids by Aquaculture Species

- Advertisement -

https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/23308249.2024.2388563

Με τον καθηγητή Calder γνωριστήκαμε το Σεπτέμβρη του 2018 και από τότε γίναμε…άσπονδοι φίλοι!

Ο λόγος είναι απλός: ο εν λόγω επιστήμονας έχει δεχθεί πακτωλό χρημάτων από φαρμακευτικές εταιρείες για να μας πουλά παραμύθι για τα ωμέγα-3 και τις καρδιοπάθειες. Τώρα που μας τελείωσε το παραμύθι αυτό, ψάχνει να βρει άλλους τρόπους για να πουλήσει αυτά τα λιπαρά οξέα.

Ο λόγος που είμαστε άσπονδοι φίλοι είναι εδώ https://www.mdpi.com/2072-6643/12/8/2321

Η απάτη των ωμέγα-3 - Cibum.gr
*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, στο Τμήμα των  Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ (UL) στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.

Email: funfood16@gmail.com

Twitter: @yanzabet

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα